آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اندیشه ناب پیرجماران همواره گره گشا رفع مشکلات ایران اسلامی بوده است.
وی اظهارداشت : باید نام و یاد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و درک اندیشه ایشان برای نسل های آینده اطلاع رسانی شود و رویکرد حکیمانه ایشان به عنوان یک اصل مورد تاکید قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی، برای حفظ اقتدار ایران اسلامی در وهله اول به منویات رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای توجه کنند و تبیعت از رهبری توجه به آرمان های انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت : سمنان در سی و هشتمین سالگر رحلت جانسوز امام خمینی غرق در ماتم و اندوه است و جوانان ایران اسلامی باید توجه به نصایح و وصیت نامه امام بزرگوار را به عنوان یک اصل برای پیشرفت و آبادانی روز افزون این دیار کهن مورد توجه قرار دهند.
وی تصریح کرد : امام خمینی همواره ، به ماهیت و اصل ولایت فقیه توجه داشتند و باید برای استمرار و بقا نظام جمهوری اسلامی ، توجه به منویات این رهبر فقید مورد توجه قرار گیرد.
شاهچراغی یادآور شد : ایران اسلامی اگر در بین جهانیان دارای عظمت و مقتدر است به خاطر این است که از اندیشه ناب بنیانگذار انقلاب اسلامی سرچشمه می گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ادامه داد : مردم ایران اسلامی میراث دار خوبی هستند و بعد از رحلت امام بزرگوار با اقتدار و توجه به منویات امام خامنه ای برای صلابت این دیار پرگوهر تلاش کرده اند.
روح‌الله مصطفوی ملقب به امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی در 14 خرداد سال 1368 دار فانی را وداع گفت.
علاوه بر برگزاری مراسم مختلف سوگواری، مداحی و سخنرانی به مناسبت سالگرد ارتحال امام(ره) و قیام 15 خرداد در جای جای استان سمنان، بیش از سه هزار نفر از استان به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند.
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.