به گزارش ایرنا، اظهارات و نقدهایی در مورد سند 2030 از جمله خبری است در صدر شبکه های اجتماعی استان سمنان قرار گرفته است.
** اخبار کشوری در شبکه های اجتماعی استان سمنان:
- در اخبار سند 2030 با اشاره به این که این سند در هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین بررسی شده است اما اشکال شکلی قانونی ندارد اما محتوا بحث دیگری است که نیاز است شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون آموزش و تحقیقات، آن را بررسی کنند.
- اخباری از تایید صحت انتخابات شورای شهر تهران که 15 صندوق به صورت اتفاقی با سامانه تجمیع وزارت کشور مجددا تطبیق داده شد و هیات نظارت شهرستان تهران با یقین، سلامت پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران را تایید می کند.
-انتخاب 2 مسجد از ایران در بین زیباترین مساجد که پایگاه اینترنتی نشنال جئوگرافی 15 مسجد زیبای دنیا را انتخاب کرده است که 2 مسجد امام اصفهان و نصیر الملک شیراز در بین آن ها هستند.
-اخباری از آزمونی که در فصل بهار 96 برگزار خواهد شد که ثبت نام متقاضیان آن از هفته آینده آغاز می‌شود، در این آزمون برای استخدام حدود ١٠ هزار نفر مجوز در نظر گرفته شده است.
** اخبار محلی در شبکه های اجتماعی استان سمنان:
- ماموران ایستگاه شهید نوری شهرستان شاهرود از یک دستگاه نیسان که از نیشابور عازم تهران بود 2 تن زغال درختچه حفاظت شده طاق را کشف کردند.
- ستاد انتخابات و رئیس هیأت اجرایی انتخابات شهرستان سمنان با صدور یک آگهی صحت برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهرسمنان را تایید کرد.
- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 3.8 درجه مقیاس امواج درونی زمین در شهر شهمیرزاد از توابع شهرستان مهدیشهر گفت : این زمین لرزه خسارت جانی و مالی نداشته است.
7344/6026
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.