به گزارش ایرنا ، سید حسن حسینی شاهرودی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: فارغ از هر نتیجه که به دست آید، پیروز اصلی مردم هستند که حماسه های بزرگی را درست می کنند.
حسینی شاهرودی افزود: ملت بزرگ ایران با بصیرت مثال زدنی شان تا کنون حماسه های بزرگی خلق کرده اند که در تاریخ به یادگار می ماند.
وی گفت: منتخب بعدی مردم باید علاوه بر وعده های داده شده ، مشکلات اقتصادی جامعه را هم سامان دهد.
حسینی شاهرودی ایرانیان را مردمانی شجاع، مبارز، نستوه و متکی به خود دانست و افزود: مسوولان هم باید نگاه به درون و توانمندی های داخل داشته باشند تا رونق اقتصادی در کشور ایجاد شود.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران در همه صحنه ها به وظیفه خود به خوبی عمل کرده اند، بنابراین مسوولان هم باید خدمتگذار آن ها باشند.
وی ادامه داد: منتحب مردم باید فساد زدایی را در اولویت اصلی کار خود قرار دهد .
حسینی شاهرودی افزود: فساد پیکره اجرایی و اقتصادی، حوزه اقتصادی و سیاسی و فرهنگی را با چالش روبرو می سازد.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: سامانه نظام جامع مالیاتی و گمرکی، سامانه مبارززه با پول‌شویی و مبارزه با قاچاق، و دیگر سامانه های نظارتی ابزار های مناسبی برای مبارزه با قاچاق و پول شویی هستند ، بنابر این باید بروز رسانی شده و از آن ها برای فساد زدایی در کشور استفاده شود.
حسینی شاهرودی گفت: در کنار دولت ، دستگاه‌های قضایی و نظارتی هم با قوت و قدرت باید به مبارزه با فساد اقدام کنند.
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: در عرصه تبلیغات و فعالیت های انتخابات باید قانون و اخلاق رعایت شود.
نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود: از آن جا که بیش از 60درصد منابع بودجه از مالیات تأمین می‌شود ، رونق اقتصادی کشور در افزایش در آمدهای مالیاتی تاثیرگذار خواهد بود.
برای برگزاری پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، 255 شعبه رای گیر در شاهرود فعال هستند.
از این تعداد، 127 شعبه در شهر شاهرود، 25 شعبه در بخش مرکزی ،51 شعبه در بخش بسطام و 22شعبه در بخش بیارجمند شاهرود، امروز آماده دریافت رای واجدان شرایط هستند تا علاوه بر انتخاب رییس جمهور، 275 تن را نیز برای شوراهای اسلامی شهر و روستای خود برگزینند.
تعداد کسانی که در این شهرستان می توانند رای دهند حدود 200 هزار تن بوده و رای اولی ها نیز یکهزار و 100 تن هستند.
از مجموع داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان شاهرود ، 541 تن در روستا ها و 2هزارو 77تن در پنج شهر این شهرستان نام نویسی کرده اند.
6167 انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.