به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عباس امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود در حسینیه مدرسه قلعه این شهر، افزود: از حالا به بعد باید با وحدت و همدلی مشکلات کشور را حل کرد و همبستگی میان ملت نیز می تواند کشور را در میان همه سنگ اندازی ها و خباثت های دشمنان به پیش ببرد.
وی ادامه داد: نتیجه انتخابات هرچه که باشد باید همه آن را بپذیرند و به قانون پایبند باشند.
خطیب جمعه شاهرود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخاب یک فرد به عنوان ریاست جمهوری توسط مردم سبب افزایش قدرت ملی شده و کارآمدی نظام را برای خدمت بیشتر به مردم تقویت می کند.
امینی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم در روز چهارشنبه، یادآور شد: ایشان تاکید بر امانت داری رای مردم داشتند و باید این امانت داری در صندوق های رای شورا هم رعایت شود.
وی تاکید کرد: رییس جمهور باید بر حل مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان بر اساس نام گذاری شعار سال بر پایه اقتصاد مقاومتی همت گمارد.
امام جمعه شاهرود به سالروز فتح خرمشهر هم اشاره ای داشت و گفت: همان گونه که امام راحل (ره) فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد یعنی پیروزی ها را از خدا دانست.
امینی ادامه داد: در آزادی خرمشهر، نیروهای ارتش، سپاه و بسیج یکدل و یکصدا وارد صحنه شدند و این بهترین الگو برای آیندگان است.
7359/6167 خبرنگار: مهسا شانیان ** انتشاردهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.