سعید افشار نادری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با پایان یافتن زمان تبلیغات انتخاباتی، فردا نوبت مردم است تا با حضور حداکثری، اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.
وی با بیان این که همه شرایط برای برگزاری انتخابات باشکوه در این شهرستان فراهم است ، اظهارداشت : مردم فهیم ایران همانطور که در همه صحنه ها حضور حداکثری داشته اند، بار دیگر فردا با حضور چشمگیر ، پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب نشان خواهند داد.
وی خاطرنشان کرد : مردم با حضور حداکثری و رای به فرد مورد نظر خود، فرد منتخب خود را با رای بالا بر می گزینند و این عمل باعث می شود آن فرد منتخب شده با پشتوانه قوی مردمی در عرصه های سیاسی پیشتاز خواهد بود.
وی با تاکید بر مشارکت حداکثری در این انتخابات، افزود: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات و انتخاب فرد مورد نظر خود، در اداره امور کشور با واسطه ای که خودشان برگزیدند نقش خواهند داشت.
افشار نادری ادامه داد : هم در عرصه شوراهای اسلامی شهر و روستا و هم در ریاست جمهوری، نمایندگان جناح های مختلف حضور داشتند و مردم باید با انتخاب فرد هم سوی خود خواسته ها و مطالبات خود را دنبال کنند و از دادن رای سفید و باطله اجتناب کنند.
فرماندار شهرستان آرادان تاکید کرد : جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر مردم سالاری است و خود مردم سرنوشت کشورشان را تعیین می کنند و حضور پرشور مردم در انتخابات مزیت های ایران اسلامی مانند پویایی، اقتدار، عزت، امنیت و قدرت چانه زنی در عرصه های بین المللی را حفظ می کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
7341/6026 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.