سهیل رستمیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: من به نمایندگی از قشر جوانان ورزشکار، همه جوانان را به مشارکت در انتخابات دعوت می کنم، زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار ایران را بیش از پیش می کند.
وی اظهارداشت : اگر فردی که رئیس جمهوری می شود پشتوانه قوی مردمی نداشته باشد در عرصه های بین المللی نیز دچار ضعف خواهد شد از این رو پشتوانه قوی مردمی قدرت چانه زنی ایران را در جهان افزایش می دهد.
رستمیان یادآور شد : مردم ایران نیز هوشمندانه و با همبستگی ملی پای صندوق های رای می آیند و فرد مورد نظر خود را انتخاب می کنند و مشارکت خود را برای ساخت ایرانی بهتر نشان خواهند داد.
وی با بیان این که جوانان در انتخابات نقش بسیار مهمی را به عهده دارند، افزود: هر جوان می تواند با بیان استدلال های منطقی که مبتنی بر علم و عقل هستند، دیگران را نیز به مشارکت در انتخابات دعوت کند.
بازیکن تیم ملی واترپلوی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : ورزشکاران نیز مانند دیگر قشرهای جامعه فردا بیست و نهم اردیبهشت با حضوری چشمگیری در پای صندوق های رای، وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان خواهند داد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
7341/6026 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.