به گزارش ایرنا، فاطمه هاشمی رفسنجانی چهارشنبه شب در ستاد تبلیغاتی حسن روحانی در سمنان افزود: آرزوی بزرگ پدرم این بود که مردم ایران با انتخاب درست، رییس جمهوری را برگزینند که ایران را به رشد و توسعه و پیشرفت برساند و به طور قطع روحانی از جمله افرادی است که ایران را در مسیر رشد و پیشرفت قرار می دهد.
وی ادامه داد: پدرم گفت مطمئن هستم روحانی اگر حمایت مردم را داشته باشد، در دوره بعدی نیز گام های بزرگتری را برمی دارد.
وی با طرح این سئوال که چرا باید به روحانی رای بدهیم؟ گفت: اگر به تاریخ انقلاب نگاه کنیم همیشه افرادی تندرو و افراطی و دیکتاتوروجود داشته و افرادی هم به رای و نظر مردم احترام گذاشته و اعتدال داشتند و دکتر روحانی با مشی اعتدالی خود ، کشور را نجات خواهد داد.
فاطمه هاشمی تصریح کرد: ما تجربه نااهلان را در دولت نهم و دهم داشتیم که چه بر سر کشور ایران آوردند؛ امروز از اختلاس، دزدی و رانت خواری می گویند که در دولت نهم و دهم این اتفاقات افتاد و باید هوشیار باشیم.
وی با بیان اینکه روحانی نشان داد به دنبال خدمت به مردم و کشور است، گفت: روحانی در بدترین شرایط ظاهر شد و هیچگاه اتفاقات گذشته را مطرح نمی کند، هاشمی پدر من نیز دروغ ها و تهمت ها را به جان خرید و فرزندانش را در زندان دید و سکوت کرد.
وی ادامه داد: اجازه نخواهیم داد سال 84 دوباره تکرار شود و مسئولیت کشور به دست کسانی بیفتد که جاهل، نادان و خیانتکار هستند، برای مردم مشکل درست کردند و آبروی ایران را در عرصه بین المللی بردند.
وی تصریح کرد: امروز شاهد حضور جوانان در صحنه هستیم و می دانند که روحانی دین و راه واقعی انقلاب را به آنان نشان داده است و با شور در صحنه حضور یافته است.
فرزند هاشمی رفسنجانی ادامه داد: در برابر فرزندان و دین خود مدیون هستیم و باید به وظیفه دینی و انسانی خود عمل کنیم و نگذاریم جامعه را به 2 دسته تقسیم کنند، اینها به دنبال تفرقه در جامعه هستند و باید مراقبت کنیم.
دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: ما وظیفه داریم که آرای خاموش را بیدار‌ و به صحنه انتخابات بیاوریم.
6026/7344 /7470
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش/علیرضا عربی ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.