به گزارش ایرنا، در این میزگرد، سعید کامیابی دانشیار گروه جغرافیا دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، امیر تیمور تاش دانشجو مقطع دکتر رشته جغرافیا گرایش آمایش کیفیت محیطی، بهروز ارسطو پژوهشگر و مدرس دانشگاه و عسگری مجتهد زاده دانشجوی مقطع دکتری رشته جغرافیا گرایش برنامه ریزی شهری حضور داشتند.
آنان در این میزگرد توسعه پایدار شهری و روستایی را نیازمند مشارکت و انتخاب شورای کارآمد دانسته و تاکید کردند: شوراهای اسلامی شهر و روستا در ابعاد مختلف به ویژه در توسعه صادرات نامرئی و توسعه گردشگری تاثیر شایانی دارد.
به تاکید این استادان همه آحاد جامعه باید با حضور گسترده و با انتخاب نامزد متخصص و دلسوز در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
گزارش تکمیلی این میزگرد فردا ( چهارشنبه) در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی و کانال تلگرامی ایرنا استان سمنان قرار می گیرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
7339/6026
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.