غلامرضا کاتب روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : مشارکت پرشور مردم در انتخابات مختص به جناح و حزب خاصی نیست بلکه باید آحاد جامعه با وحدت برای اقتدار ایران اسلامی تلاش کنند.
وی خاطرنشان کرد : انتخابات مسیر پیشرفت و رونق اقتصادی در ایران اسلامی را دوچندان می کند و این مردم سرافراز ایران هستند با انتخاب خود مسیر این کشور را تعیین می کنند.
وی ادامه داد: مسیر توسعه سیاسی و اقتصادی در کشور با خلق حماسه باشکوه و مشارکت همگانی در کشور ایجاد می شود و باید مردم باردیگر، میهن دوستی خود را به رخ جهانیان بکشند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : مشارکت پرشور مردم در انتخابات خاری بر چشمان دشمنان مزدور این نظام مقدس است و بر پایه تعقل و خدامحوری آحاد جامعه انتخاباتی به یاد ماندی را برگزار می کنند.
کاتب اضافه کرد: نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از نیروهای انقلابی و ولایی هستند و باید از این ظرفیت ارزشمند برای رشد و آبادانی کشور بهره گرفت.
وی اضافه کرد : در چند هفته گذشته مناظره ها و تبلیغات پرهیجانی را از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری شاهد بودیم و تعداد قابل توجه ای از مردم کشور با توجه به عملکرد نامزدها ،انتخاب خود را برای تعیین سرنوشت کشورشان مشخص کردند.
کاتب اضافه کرد: مشارکت پرشور مردم همبستگی و وفاق ملی در ایران اسلامی را دوچندان می کند و باید با توجه به رهنمود های رهبر انقلاب ، در 29 اردیبهشت جشن ملی در کشور برگزار شود.
از مجموع بیش از 700 هزار نفری جمعیت استان سمنان 508 هزار و 115 نفر واجد شرایط رای هستند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.