احمد همتی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود :اشتیاق برای اعتماد دوباره به حسن روحانی به دلیل عملکرد مثبت وی در رفع بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور است.
وی ادامه داد: سه چهارم نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت خود را در صحن علنی از حسن روحانی نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.
همتی اظهار داشت : مشارکت پرشور مردم در انتخابات نشان از خردورزی آحاد جامعه برای رفع مشکلات دارد و به یقین با توجه به پیشینه نامزدهای انتخاباتی مردم با تدبیر در پای صندوق های رای حاضر می شوند.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت : مشارکت پرشور مردم گام مهم و اساسی برای افزایش توسعه سیاسی اقتصادی است و باید آحاد جامعه با تعقل نامزدی کاردان را برگزینند.
وی ادامه داد : اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران به مشارکت همه جانبه و فراگیر آحاد جامعه در انتخابات بستگی دارد و با عزمی راسخ و تلاشی وصف نشدنی 29 اردیبهشت روز سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.
همتی اضافه کرد : هراس دشمنان نظام انقلاب اسلامی از مشارکت پرشور آحاد جامعه در انتخابات است و مردم باردیگر برای سربلندی این مرز و بوم به صحنه می آیند.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: در چند روز مانده به انتخابات شور و اشتیاق مردم کشور برای خلق حماسه ای دیگر وصف ناشدنی است و به یاری خداوند مردم ایران عزتمندانه از حیثیت نظام جمهوری اسلامی با حضور در پای صندوق های رای دفاع می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
7339/6026 / 1876
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.