به گزارش رخبرگزاری خبرانلاین ، در این دوره از مسابقات تیم هایی از دانشگاه های سمنان ، یزد ، گرگان ، امیرکبیر ، شهید ستاری و شاهرود در زمین چمن طبیعی دانشگاه سمنان به رقابت پرداختند .
در پایان این رقابت ها ، در رده ارتفاع ، تیم پلنگه از دانشگاه یزد موفق به کسب مقام اول در این رده و به ترتیب تیم مشکین از دانشگاه یزد مقام دوم و تیم عمراد از دانشگاه سمنان مقام سوم را کسب کردند.
در رده برد ، تیم پلنگه از دانشگاه یزد اول شد و تیم های مشکین از دانشگاه یزد و کروز از دانشگاه امیرکبیر به ترتیب دوم و سوم شدند .
تیم برگزیده رده ارتفاع این مسابقات یک میلیون تومان ، تیم دوم هفتصدو پنجاه هزار تومان و تیم سوم هم از چهارصد هزار تومان جایزه نقدی بهره مند شدند.
به تیم های اول تا سوم بخش برد این مسابقات هم به ترتیب هفتصدو پنجاه هزار تومان،چهارصد هزار تومان و دویست هزار تومان جایزه تعلق گرفت.
در رده هدف با توجه به اینکه موشک هیچ کدام از تیم ها موفق به برخورد با هدف نشد در نتیجه هیچ تیمی حائز امتیاز نشد.
مسابقات کشوری موشک آبی دانشگاه سمنان، با هدف استفاده هدفمند از تئوری های علمی جهت کاربردی کردن آنها در یک طرح مهندسی و مدل کردن علمی مباحث تئوری مهندسی مکانیک و هوافضا در طراحی و ساخت موشک به همت انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک دانشگاه سمنان برگزار شد.
در پایان این مراسم از کادر اجرایی مسابقات و اعضا انجمن علمی دانشجویی مهندسی مکانیک هم قدردانی شد

۴۶
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 645465
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.