علی اصغر مجد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این که همه شرایط برای برگزاری انتخابات مطلوب در این شهرستان فراهم است ، افزود : نظام جمهوری اسلامی ایران را بدون مشارکت پرشور مردم در انتخابات نمی توان تصور کرد و ملت ایران همیشه ادوار، انتخابات را با نحو احسن برگزار کرده اند.
وی اظهار داشت : شکوفایی اقتصادی و رونق کسب و کار با نوع انتخاب مردم در کشور دوچندان می شود و آحاد جامعه باید برای تعیین سرنوشت خودشان به صحنه بیایند.
وی خاطرنشان کرد : مشارکت پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده اعتقاد آحاد جامعه به نظام جمهوری اسلامی است.
فرماندار دامغان با بیان این که باید اخلاقمداری و احترام به دیدگاه های رقیب در اولویت کاری نامزدها باشد ،گفت: نباید با روش غیر عقلانی به سلامت انتخابات آسیبی وارد شود.
مجد ادامه داد : مردم ایران اسلامی به ارزش های این نظام اسلامی پایبند هستند و در 29 اردیبهشت به یاری خداوند و با عزمی راسخ آحاد جامعه در پای صندوق های رای حاضر می شوند.
وی تصریح کرد : هر دولتی که در نظام جمهوری اسلامی ایران به سرکار آمده است برای افزاش اشتغال و رونق کسب وکار در کشور تلاش کرده است و باید مردم قدردان تلاش های مجاهدانه مسوولان باشند.
وی اضافه کرد : همیشه مردم ایران هم پای مسوولان برای شکوفایی ایران اسلامی تلاش کردند و در انتخابات پیش رو با وحدت و یکپارچگی تمام این پیوند محکم تر می شود.
فرماندار دامغان بیان داشت : مشارکت پرشور مردم در این رویداد سیاسی بسیاری از جوسازی های دشمنان نظام را خنثی می کند.
وی افزود : حضوری حداکثری در این حماسه ملی متعلق به جریان خاص نیست و آحاد جامعه باید برای رشد و بالندگی روز افزون ایران اسلامی به صحنه بیایند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.