به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز بعد از بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی پاریزان صنعت و تیراژه صنعت دیدن، برای رفع مشکلات فراروی آنان دستورهای لازم را صادر کرد.
استاندار سمنان همچنین بر رفع مشکلات قشر کارگری، برطرف شدن موانع فعالیت سرمایه گذاران، توجه مسوولان دستگاه های اجرایی مرتبط با امور سرمایه گذاری، تسهیل در امر سرمایه گذاری در استان سمنان تاکید کرد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در این بازدید گفت: شرکت پاریزان صنعت در زیربنایی به مساحت چهار هزار و 550 متر مربع در شهرک صنعتی سمنان واقع شده است که با سرمایه گذاری حدود 742 میلیارد ریال ایجاد و ظرفیت تولید سالانه سه هزار و 160 دستگاه تجهیزات بالا برنده و جابجا کننده را دارد.
بهروز اسودی افزود : این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه های تعمیرگاهی درکشور است که توانسته زمینه اشتغال 120 نفر را در سمنان فراهم نماید.
وی اضافه کرد : با اجرای طرح توسعه این واحد تولیدی ، این شرکت همچنین در تولید جک هیدرولیکی و پنوماتیکی خودرویی و دستگاه شبیه ساز حمل و نقل ریلی نیز فعالیت خواهد داشت که برای این بخش حدود 71 میلیارد ریال سرمایه گذاری و برای 30 نفر شغل جدید ایجاد می شود.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان همچنین با اشاره به بازدید استاندار سمنان از شرکت تولیدی تیراژه ماشین سمنان، گفت: این شرکت در زمینی به مساحت حدود 10 هزار و 850 متر مربع در شهرک صنعتی سمنان واقع شده است که با سرمایه گذاری بیش از 62 میلیارد ریال ایجاد و ظرفیت تولید سالانه هزار و 500 دستگاه لودر و 12 هزار عدد قطعات ماشین آلات راه سازی را دارد.
اسودی اظهار کرد : این شرکت اولین تولید کننده لودر در استان است که با مشارکت کشور چین فعالیت می کند و توانسته زمینه اشتغال حدود 36 نفر را در این شهرستان فراهم کند.
حدود یک هزار و 800 واحد صنعتی ، تولیدی و معدنی در استان سمنان فعالیت دارد.
6260/7470/
*خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.