علی یحیایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امدادگران هلال احمر طی هشت روز در 30 حادثه حضور یافتند که 14مورد امدادرسانی حضوری و 11 مورد عملیات جاده ای بود.
وی با اشاره به اینکه در این مدت 33 نفر از سوی هلال احمر در نقاط مختلف استان سمنان اسکان یافتند، خاطرنشان کرد: در این چند روز و در عملیات امدادی هلال احمر سمنان، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد عملیات صنعتی و کارگاهی، 2مورد عملیات نجات از کوهستان و یک مورد عملیات شهری از سوی امدادگران هلال احمر استان سمنان اجرا شد.
وی تصریح کرد: در 11 مورد حادثه جاده ای رخ داده در استان سمنان هشت روز گذشته 23 نفر حادثه دیدند، پنج مورد عملیات رهاسازی انجام شد و واژگونی پراید در محور دامغان- فولادمحله و تصادف کامیون با تریلی در محور سبزوار- میامی منجر به فوت 2 نفر شد.
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان یادآورشد: طی این هشت روز، 33 تیم عملیاتی شامل 98 نیروی عملیاتی برای امدادرسانی به شهروندان مختلف ارائه خدمت کردند.
12 پایگاه های امداد و نجات در استان سمنان وجود دارد، هموطنان گرفتار در حوادث مختلف می توانند از طریق شماره 112 سامانه امداد و نجات هلال احمر، از خدمات این نهاد بهره مند شوند.
7341/6103 خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.