به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی بااشاره به اهمیت انتخابات پیش رو ، افزود : نبایدفضای انتخابات آلوده شود ودرمناظره ها نامزدها ازتوهین و ایجاد تشنج درجامعه پرهیز کنند تا مردم باحضور خود امیددشمنان راناامید کنند.
صفائی پور شرایط کنونی را حساس خواند و افزود: مناظره ها براساس منطق و قانون برگزار شود تا زمینه برگزاری انتخاباتی سالم با اتحاد و همدلی مردم فراهم شود.
امام جمعه میامی به حادثه انفجار معدن در استان گلستان هم اشاره کرده و شریف ترین قشر جامعه را کارگران خواند و از مسوولان خواست، به حقوق کارگران توجه بیشتر شود.
صفائی پور وضعیت اشتغال در شرق استان سمنان را نامناسب خواند و گفت:آمار بیکاری در شرق استان سمنان به مراتب بیشترازنقاط دیگر استان است که این امر زیبنده استان سمنان نیست.
خطیب جمعه میامی گفت: از مسوولان انتظار داریم توجه بیشتری به مناطق محروم داشته باشند.
صفایی پور به سالروز شهادت استاد شهیدمرتضی مطهری وروزمعلم هم اشاره کرد و گفت: رسالت معلمی رسالت انبیاء است ومعلمان در کنار خانواده ها در تربیت دانش آموزان نقش بسزائی دارند.
صفائی پور با توجه به مقام های کسب شده علمی و فرهنگی ورزشی دانش آموزان شهرستان میامی گفت : عنوان های کسب شده حاصل تلاش دانش آموزان و معلمان است .
معاون تبلیغ حوزه علمیه میامی هم در سخنانی که پیش از خطبه های نماز جمعه بیان کرد ، گفت : حضورحداکثری درانتخابات 29اردیبهشت نشانه مردم سالاری دینی است.
حجت الاسلام جوادعرب اسدی افزود: حضور در پای صندوق های رای همانند مجاهدتی است که شهدا و ایثارگران برای حفظ نظام انجام دادند.
وی با بیان این که مشارکت بیشتر مردم در انتخابات دشمنان را نومید می کند ، افزود: تخریب، تحقیر و سیاه نمائی برای مردم ناامیدی به دنبال خواهدداشت وانتقادبه نامزدهابایدسازنده وراهگشابرای پیشرفت کشور باشد .
معاون تبلیغ حوزه علمیه میامی ادامه داد :نامزدهای انتخابات سعی کنندبابرنامه وارد عرصه خدمت به مردم شوند و مردم هم برای انتخاب فرداصلح به سخنان مقام معظم رهبری وعملکرد و اهداف نامزدها توجه نمایند.
7357/6167 خبرنگار : علی آقایی ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.