سینا عربی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اکنون مهم ترین مشکل کشور، بیکاری جوانان به ویژه دانش آموخته‌های دانشگاهی است و باید نامزدهای انتخاباتی برای رفع این مشکل برنامه های عملیاتی ارایه دهند.
وی با بیان اینکه جوانان ایران اسلامی می توانند با مشارکتی پرشور در انتخابات گامی مهم و ارزشمند برای ایجاد پشتوانه محکم برای برنامه های قوه مجریه در رفع بیکاری کشور بردارند، تصریح کرد: در سال گذشته با تلاش دولت تدبیر و امید بیش از 700 هزار نفر به شاغلان کشور اضافه شد و با رویکردی منسجم و حمایت های همه جانبه از واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال، می توان این حجم از اشتغال را برای سال 96 ادامه داد.
مشاورجوان استاندار سمنان گفت: تاخیر در ازدواج جوانان، انواع جرم و معضلات مختلف اجتماعی جامعه ناشی از بیکاری جوانان است و باید با تلاش مضاعف مسوولان برای رونق کسب و کار و رفع این معضلات در کشور اقدام کرد.
عربی گفت: بیش از 40 درصد از جمعیت ایران اسلامی را قشر جوان شامل می شود و این افراد می توانند با انتخابی عقلانی و به دور از احساس در انتخابات پیش رو برای افزایش آبادانی ایران اسلامی قدم بردارند.
مشاور جوان استاندار سمنان با اشاره به اینکه مشارکت پرشور مردم در انتخابات وظیفه آحاد ملت ایران است و در انتخابات پیش رو جوانان مومن و انقلابی این مرز و بوم باردیگر با آرمان های امام خمینی (ره) تجدید میثاق می کنند و با بیان اینکه مشارکت پرشور مردم در انتخابات ،توجه به منویات رهبر انقلاب در تحقق شعار سال است، گفت: با انتخابی صحیح و توجه جوانان به برنامه های نامزدهای انتخاباتی، می توان برای رونق کسب و کار در ایران اسلامی قدم برداشت.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار می شود، 6 نامزد در انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر رقابت می کنند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.