به گزارش ایرنا، عباسعلی طالب بیدختی شامگاه روز چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در دفتر خبرگزاری تسنیم سمنان، افزود : کشور ایران که در زمینه علمی جز کشورهای برتر دنیاست اما مردم آن مشکل معیشت دارند.
وی کار و اشتغال را از جمله دغدغه اصلی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری برشمرد و اظهارداشت : نگاه در کشور باید تغییر کند و باید به جوانان این مرز و بوم اعتماد کرده و فرصت میدان دهیم.
وی در خصوص پرداخت یارانه به مردم خاطرنشان کرد : دکتر قالیباف برای نحوه تأمین منابع مالی افزایش یارانه‌ها نیز برنامه دارد.
وی در بخش دیگری در خصوص مسکن مهر یادآور شد : متاسفانه دولت فعلی سیاست شفافی برای مسکن مهر نداشته است.
طالب بیدختی با اشاره به برنامه های نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری، اضافه کرد: کاندیداهای دولتی این دور از انتخابات نیز برنامه‌ای برای مسکن مردم ندارند.
قائم‌مقام ستاد انتخاباتی قالیباف در استان سمنان با انتقاد از واردات بی‌رویه میوه به کشور و با وجود ظرفیت های بزرگ در این بخش، افزود: باید از خام فروشی مواد معدنی در کشور جلوگیری کنیم و این مهم با کار و تلاش بیشتر دست یافتنی است.
وی انحصار را یکی دیگر از مشکلات مهم کشوربرشمرد..
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
6 نامزد در انتخابات ریاست جمهوری با یکدیگر رقابت می کنند.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.