احمد همتی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : نباید در مناظره های انتخاباتی فضایی احساسی و شعاری حاکم شود ، نامزدها از این فرصت ارزشمند برای بیان برنامه ها استفاده کنند.
وی اظهارداشت : استفاده از الفاظ احساسی باعث سردرگمی مردم برای انتخاب نامزد اصلح می شود و باید از کلی گویی در این مناظرهای انتخاباتی در حدامکان پرهیز شود.
وی انتخابات را فرصتی ارزشمند برای بیان مشکلات جامعه و راهکار برای رفع آن دانست و خاطرنشان کرد : به یقین نامزدهایی که برنامه های عملیاتی و عقلانی را در مناظره مطرح می کنند مردم علاقه بیشتری برای رای دادن به آن ها را دارند.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت : هدف از برگزاری همزمان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا کاهش هزینه های جاری کشور و توجه بیشتر به مسایل عمرانی،صنعتی و رفع مشکلات مردم است.
وی تصریح کرد : : انتخابات عرصه مبارزه و جدال سیاسی نیست بلکه رقابتی سالم و به دور از هر تنش زمینه پیشرفت و آبادانی ایرانی اسلامی را فراهم می کند.
همتی تصریح کرد : انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و مشارکت پرشور مردم در انتخابات توطئه های دشمنان نظام را خنثی می کند.
وی ادامه داد : برای افزایش رونق کسب و کار و اشتغال باید آحاد جامعه و مسوولان دست به دست همدیگر دهند و به یقین با ارایه برنامه جامع از سوی نامزدهای انتخاباتی و انتخاب صحیح از سوی مردم می توان برای شکوفایی ایرن اسلامی گام برداشت.
همتی اضافه کرد : نامزدهای انتخاباتی باید در وهله اول مهم ترین مشکلات جامعه را مطرح کرده و با رعایت اخلاق سیاسی و ارایه نکاتی عملیاتی برای رفع مشکلات برنامه اقدام کنند.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات توجه به منویات رهبر انقلاب است و به یاری خدواند آحاد جامعه با وحدت در انتخابات پیش رو حماسه دیگری را خلق می کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
7339/6026
خبرنگار : محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.