حسن ارگی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا با گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر افزود: بی‌شک کارگران سرمایه‌های ارزشمند انسانی، زمینه‌ساز خودکفایی و شکوفایی اقتصاد و عامل تحقق شعار اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.
وی با بیان اینکه دین مبین اسلام برای کار و تلاش اهمیت زیادی قائل است، گفت: جامعه برای پیشبرد اهداف اقتصادی به وجود کارگران نیازمند است.
فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی ایران کار و کارگر از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، افزود: برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های فراوان کارگران در طول سال یک روز به نام این قشر زحمت‌کش و فعال عرصه اقتصادی نام‌گذاری شده است.
ارگی اضافه کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که از سوی رهبری تعیین شد، کارگران در تحقق آن می‌توانند نقش مهم، محوری و بسزایی داشته باشند.
وی تصریح کرد: رمز پیشرفت و توسعه پایدار کشور در استعدادها و سرمایه‌های انسانی کارآمد است و کارگران به‌عنوان نیروی محرک چرخ‌های اقتصادی نقش برجسته‌ای در عرصه پیشرفت و توسعه پایدار کشور دارند.
ارگی ادامه داد: باید از وجود نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص و جوانان پرانرژی و بانشاط در کشور برای افزایش اشتغال و رونق کسب وکار بهره گرفت.
وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خطرات احتمالی بیمه می‌کند.
فرماندار مهدی‌شهر خاطرنشان کرد: قشر کارگر کشورمان به یاری خدواند همصدا با سایر اقشار در انتخابات ماه جاری گلبانگ وحدت و همبستگی را در ایران اسلامی سرمی دهند.
بیش از 150هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در استان سمنان وجود دارد که از این تعداد بیش از 107 هزار نفر زیر پوشش بیمه اجباری تأمین اجتماعی هستند .
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.