حسن خرمیان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : اعضای حزب موتلفه اسلامی تاکنون در تبلیغات انتخاباتی از ایجاد تنش های و تفتیش اذهان خودداری کرده است و این برنامه باید سرلوحه سایر گروه ها و احزاب سیاسی قرار گیرد.
وی اظهارداشت : : تاکنون طرفداران نامزدهای مختلف با اخلاقمداری و احترام به نظر یکدیگر، فضای رقابتی سالم را در کشور ایجاد کردند و به یاری خدواند این روند تا پایان اخذ آرای مردم رای در ایران اسلامی ادامه می یابد.
وی با بیان این که طرفداران نامزدهای انتخاباتی باید اخلاقمداری را سرلوحه کارشان قرار دهند، گفت : هدف همه گروه ها و احزاب سیاسی کشور باید برگزاری انتخاباتی بدون دغدغه و با مشارکت پرشور باشد که تاکنون همین امر محقق شده است.
دبیر حزب موتلفه استان سمنان یادآور شد : انقلاب اسلامی را بدون حضور حماسی مردم در صحنه های حساس نمی توان تصور کرد و به طور قطع همه قشرهای مردم در روز بیست و نهم اردیبهشت در پای صندوق رای حاضر می شوند.
وی تصریح کرد : حضور پرشور مردم در انتخابات توجه به منویات رهبر انقلاب است و به یاری خداوند با حضور حماسی مردم در این رویداد سیاسی ، پوزه استکبار جهانی به خاک مالیده می شود.
خرمیان با بیان این که مشارکت پرشور مردم در انتخابات توطئه دشمنان نظام را خنثی می کند، افزود : به یقین با عزمی مثال زدنی باشکوه ترین انتخابات از ادوار گذشته تاکنون در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم خواهد خورد..
وی حضور همه آحاد جامعه را در این همایش سیاسی خواستار شد و تاکید کرد :جوانان با مشارکت پرشور درانتخابات مسیر رونق اقتصادی و افزایش اشتغال پایدار در ایران اسلامی هموار کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.