داریوش طاهری در حاشیه بهره برداری این درمانگاه در گفت و گو با ایرنا افزود : این درمانگاه با اعتباری نزدیک به 500 میلیون تومان در 2 طبقه ،یک طبقه زیر زمین با مساحت یکهزار متر مربع به بهره برداری رسیده است.
وی اظهارداشت : این درمانگاه دارای تجهیزلت الکترو شوک، نوار قلبی، داروخانه،تزریقات است.
وی با قدردانی از پیگیری دست اندار کاران امر ، خدمات دولت را در حوزه سلامت و بیمه همگانی را در شهرستان گرمسار بسیار مطلوب ارزیابی کرد.
فرماندار گرمسار افتتاح درمان بستر ده تختخوابی ایوانکی ، افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی ایوانکی، شبانه روزی و تخصصی شدن درمانگاه تامین اجتماعی گرمسار،افتتاح بیمارستان 164 تختخوابی،پایگاه سلامت مهر جامعه،کلینیک تخصصی امام خمینی (ره)،افتتاح ساختمان اداری بیمه سلامت را از جمله طرح های حوزه سلامت همگانی در این هرستان گرمسار برشمرد.
وی اضافه کرد : انجام خدمات با کیفیت به مردم و ارتقا سطح سلامت جامعه از اهداف عالی دولت است که در پیروی از رهبر انقلاب، در این شهرستان به نحو مطلوبی به ثمر نشسته است.
طاهری گفت : طرح تحول نظام سلامت توانست تحولی بنیادین در حوزه‌های بهداشت و سلامت کشور ایجاد کند و دولت با وجود مشکلات مالی که با آن مواجه بود این طرح را به نحو مطلوبی اجرا کرده است.
فرماندار گرمسار به اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه اجتماعی اشاره و اضافه کرد : در این حوزه در 2 بخش بهداشت و درمان گام های موفقی برداشته شد و همه به حقیقت مشاهده کردند که در بخش درمان خصوصا بخش بستری در بیمارستان ها چه تحولی انجام گرفت و درگیریهای بیمار در پذیرش و برخی مشکلات دیگر به طور کلی حذف شد.
فرماندار گرمسار خاطرنشان کرد : توسعه و تجهیز بیمارستان های کشور ، بیمه شدن بیش از 15 میلیون نفر برای اولین بار در کشور ، کاهش هزینه های درمانی به ویژه در بخش بستری ، کاهش سهم پرداختی مردم از 37 درصد به سه درصد در حوزه ی بیمه روستایی و 6 درصد در حوزه ی شهری ، کاهش پرداختی از جیب مردم ، از دیگر اقدامات در این حوزه بوده است.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.