علی اصغر مجد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : ملت ایران همواره با حضوری حماسی درانتخابات توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی می کنند و مردم وفادار ایران به یاری خداوند با عزمی مثال‌زدنی در انتخابات پیش رو حضور می یابند.
وی با بیان این که ماهیت نظام جمهوری اسلامی بدون مشارکت پرشور مردم در صحنه نمی توان تصور کرد و با خلق حماسه ای دیگر، برگ زرینی برافتخارات این ملت سرافراز افزوده می شود، گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات فرصتی ارزشمند برای نشان دادن وحدت این ملت سرافراز به جهانیان است.
مجد با بیان این که مشارکت پرشور مردم در انتخابات مبین توجه وعمل مردم به بیانات گوهربار رهبر انقلاب اسلامی است ، گفت : به یقین ملت شریف ایران اسلامی اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات را می دانند و این رویداد سیاسی شرکت گسترده خواهد داشت.
مجد خاطرنشان کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات توطئه دشمنان نظام را خنثی می کند و رای ملت ایران در روز انتخابات بیست و نهم اردیبهشت در واقع تیر خلاص بر قلب استکبار جهانی است.
وی اظهارداشت : تهمت زدن، دادن وعده های پوچ و توخالی و بزرگنمایی مشکلات کشور از سوی نامزدها از جمله بداخلاقی های انتخاباتی است که نامزدها از این اقدامات تنش آفرین پرهیز کنند.
فرماندار دامغان تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی رجوع به رای مردم برای افزایش رونق و آبادانی کشورهمواره درراس برنامه ها قرار داشته است.
مجد افزود: رهبری همواره برمشارکت پرشور مردم در انتخابات تاکید داشته و خلق حماسه ای دیگر ازسوی مردم ایران نشان دهنده توجه آحاد جامعه به منویات رهبر انقلاب است.
وی گفت: در انقلاب اسلامی همواره انتخاباتی باشکوه و حماسی برگزار شده است و به یاری خداوند باردیگر مردم آزادیخواه ایران با عزمی راسخ به پای صندوق خواهند رفت.
فرماندار دامغان هر برگه رأی در صندوق انتخابات را رأی به نظام دانست ، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای نشانه مردم‌ سالاری دینی، عزت، عظمت و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.