احمد همتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اینکه هر نامزد مبلغی را مشخص و بگوید من 100 هزار تومان می‌دهم، دیگری بگوید 150 و آن یکی بگوید 250 هزار تومان درست نیست زیرا مردم و جامعه از این شخصیت های مطرح ملی و سیاسی انتظار دارند تا به برنامه های عملیاتی خود بپردازند.
وی با اشاره به برگزاری اولین مناظره انتخاباتی 6 نامزد ریاست جمهوری در رسانه ملی، گفت: کاندیداها در این مناظره ها به جای ورود به مسائل حاشیه ای و بی فایده، طرح و برنامه‌های عملیاتی خود را به مردم ارائه کنند.
همتی یاداورشد: برخی از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مناظره روز جمعه هفته گذشته به ارایه برنامه ها و طرح های غیرعلمی و غیر کارشناسی پرداختند که چندان خوشایند نیست و به ضرر آنها تمام خواهد شد.
وی با بیان این که بهتر است به جای وارد شدن به مسائل حاشیه ای، برنامه های دولت خود را بیان تا به انتخاب مردم کمک شود، اظهار کرد: اگر چنانچه نامزدها انتقادی بر برنامه و یا طرح دیگری دارند، در فضایی دوستانه مستند، علمی و منصفانه آن را بیان کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی برگزاری مناظره ها و گفت وگوهای مختلف نامزدهای ریاست جمهوری با مردم از طریق رادیو و تلویزیون برای اعلام برنامه های دولت خود را در افزایش شور انتخاباتی مهم ارزیابی کرد و افزود: ارایه برنامه ها و طرح های عملیاتی توسط نامزدها علاوه بر این که به نفع خود آنان است، تاثیر خود را بر انتخاب مردم نیز بجا خواهد گذاشت.
نماینده مردم شهرستان های سمنان، سرخه و مهدی شهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که با سیستم یارانه‌ای نمی‌توان کشور را اداره کرد، افزود: مدیریت کشور با یارانه‌ها یک نوع مسکن است ضمن اینکه نامزدها به جای تمرکز بر یارانه‌ها روی خط فقر و کاهش آن در جامعه بپردازند.
همتی اضافه کرد: نامزدهای ریاست جمهوری به جای افزایش یارانه‌ می توانند نسبت به واقعی کردن حقوق‌های مردم اقدام تا به بهبود زندگی آنان کمک شود.
وی اضافه کرد : اگر حقوق‌ و درآمد مردم متناسب با افزایش تورم افزایش یابد مردم به این اندک یارانه هم نیاز نخواهند داشت.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم اردیبهشت برگزار می شود.
در انتخابات ریاست جمهوری 6 نامزد با یکدیگر رقابت می کنند.
7470/6026/6043
خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.