محمد مهدی کریمی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مردم ایران همیشه برای تعیین سرنوشت‌شان با مشارکت پرشور در انتخابات احساس مسوولیت می کنند.
وی ادامه داد: ملت ایران همواره با حضوری حماسی توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی می کنند و ملت شریف ایران به یاری خداوند با عزمی مثال‌زدنی در انتخابات پیش رو حضور می یابند.
فرماندار میامی با بیان اینکه ماهیت نظام جمهوری اسلامی بدون مشارکت پرشور مردم در صحنه نمی توان تصور کرد و به یاری خداوند با خلق حماسه ای دیگر، برگ زرینی برافتخارات این ملت سرافراز افزوده می شود، گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات فرصتی ارزشمند برای نشان دادن وحدت این ملت سرافراز به جهانیان است.
کریمی افزود: وحدت مردم ایران در بین سایر مردم جهان مثال‌زدنی است و برگزاری انتخابات پرشور فرصتی ارزشمند برای هم افزایی و تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تجدید پیمان با رهبری انقلاب است.
وی تصریح کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات توجه به منویات رهبر انقلاب است و به یاری خداوند و با عزمی راسخ، بیانات امام خامنه ای در بحث حضور گسترده در این حماسه ملی از سوی مردم عملیاتی می شود.
فرماندار میامی با تاکید بر اینکه اخلاق‌مداری و قانون‌مداری در انتخابات باید مورد توجه نامزدهای انتخاباتی باشد و با تلاش همگانی انتخاباتی سالم را پشت سر خواهیم گذاشت، تصریح کرد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و به یاری خداوند و با مشارکت پرشور مردم ، اقتدار این نظام سربلند به جهانیان بار دیگر یادآوری می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.