به گزارش ایرنا، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره) این شهر افزود : برای رهبر معظم انقلاب حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مهم تر است.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات و انتخاب اصلح از سوی مردم ، اظهارداشت : مردم باید شناخت کافی از داوطلبان داشته باشند و با بصیرت و شناخت لازم از سوابق، وابستگی و میزان ولایتمداری نامزدها رای دهند.
وی با اشاره به برگزاری مناظره انتخاباتی از عصر امروز در رسانه ملی با حضور داوطلبان ریاست جمهوری، تصریح کرد: مردم باید مناظره ها را دنبال کنند و توجه داشته باشند کدام داوطلب حرف صحیح می زند و بعد انتخاب کنند.
امام جمعه سمنان با بیان این که دشمنان و فتنه گران برای انتخابات، برنامه‌ دارند، خاطرنشان کرد : دشمنان در انتخابات پیش رو به ‌دنبال شکستن قداست رهبری هستند.
شاهچراغی تصریح کرد : رهبری از هیچ داوطلبی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت نخواهد کرد و ملاک ایشان رای و انتخاب مردم خواهد بود.
وی بیان داشت : همانگونه که معظم له بارها و بارها فرمایش کردند، ایشان یک رای دارند و هیچ کس حتی اطرافیان و خانواده ایشان نیز از رای او خبر ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه ملت ایران از کسانی که به دنبال شکستن قداست رهبری است ، متنفر و اعلام بیزاری می جوید، گفت : مردم و همه گروه ها و تشکل ها باید مراقب باشند چرا که دشمنان و فتنه گران از هر روزنه کوچکی به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا در بیست و نهم ماه اردیبهشت برگزار می شود.
7470/6026/
*خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.