حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و باید با رعایت اخلاق انتخاباتی، بار دیگر در ایران اسلامی حماسه ای دیگری خلق شود.
وی اظهارداشت : تهمت زدن، دادن وعده های پوچ و توخالی و بزرگنمایی مشکلات کشور از سوی نامزدها از جمله بداخلاقی های انتخاباتی است که نامزدها از این اقدامات تنش آفرین پرهیز کنند.
وی خاطرنشان کرد : در نظام مقدس جمهوری اسلامی رجوع به رای مردم برای افزایش رونق و آبادانی کشور همواره در راس برنامه ها قرار داشته است.
وی با بیان این که مشارکت پرشور مردم در انتخابات مبین توجه و عمل مردم به بیانات گوهربار رهبر انقلاب اسلامی است ، گفت : به یقین ملت شریف ایران اسلامی اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات را می دانند و این رویداد سیاسی شرکت گسترده خواهد داشت.
امام جمعه موقت سمنان ادامه داد : مشارکت پرشور مردم در انتخابات توطئه دشمنان نظام را خنثی می کند و رای ملت ایران در روز انتخابات بیست و نهم اردیبهشت در واقع تیر خلاص بر قلب استکبار جهانی است.
عبدوس با اشاره به اهمیت شبکه های اجتماعی در تبلیغات نامزدهای این دوره از انتخابات افزود : طرفداران نامزدهای انتخاباتی باید دراین فضا از تفتیش عقاید و تخریب و کینه ورزی سایر نامزدهای انتخاباتی دوری کنند.
وی اضافه کرد : باید دستگاه های اجرایی و قضایی استان شبکه های اجتماعی در این روزهای مهم و سرنوشت رصد کنند.
وی ادامه داد : این نظام مقدس را بدون مشارکت پرشور مردم در صحنه های حساس نمی توان تصور کرد و به یاری خداوند در انتخابات پیش رو با عزم همگانی وحدت ملت ایران به جهانیان یادآوری می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.