حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد بارانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : انتخابات فرصتی ارزشمند برای رفع مشکلات کشور است و مردم باید با هوشیاری در این میعادگاه، شایسته ترین افراد را برای افزایش آبادانی کشور انتخاب کنند.
وی اظهارداشت : نباید نامزدهای انتخابات در تبلیغات به تخریب جناح مخالف بپردازند چراکه این امر زمینه کاهش مشارکت مردم را در این رویداد سیاسی فراهم می کند.
وی خاطرنشان کرد : نامزدهای انتخابات باید در وهله اول برای افزایش مشارکت پرشور مردم در انتخابات تلاش کنند چرا که این امر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را دوچندان می کند.
وی با بیان این که نظام جمهوری اسلامی را نمی توان بدون مشارکت پرشور مردم در انتخابات تصور و تصریح کرد : به یاری خداوند مردم سرافراز ایران اسلامی در انتخابات پیش رو، حماسه ای دیگری خلق می کنند.
امام جمعه مهدیشهر با اشاره به این که شبکه های اجتماعی چاقوی دولبه است ، گفت : کاربران این فناوری علاوه بر جلب رضایت مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات، از قرار دادن متن های تفرقه آمیز و تنش زا در این شبکه ها به جد خودداری کنند.
بارانی ادامه داد : دستگاه های نظارتی، امنیت انتخابات را برعهده دارند و تاکنون عملکرد این نیروهای مخلص و ولایی برای برقراری ثبات در کشور بسیار مثبت بوده است.
وی اضافه کرد : مشارکت پرشور مردم در انتخابات توجه به منویات رهبر انقلاب است و به طور قطع ملت شریف ایران با عزمی راسخ در این حماسه ملی حضور می یابند.
امام جمعه مهدیشهر گفت : اقتدار نظام جمهوری اسلامی از خون شهدای انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم نشات می گیرد و به یاری خداوند انتخابات پیش رو، حماسی تر از دوره های گذشته برگزار می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی انتخاب می شوند.
6103/7339
*خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.