رئیس هیات تنیس استان سمنان روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در پایان رقابت های روز جمعه یکم اردیبهشت 96، در رده سنی پسران زیر 10 سال محمدپاشا امیری از کرمان مقام اول، علی ساعی از آذربایجان شرقی مقام دوم، یاسین حاجیلو و آردا سبک روح از تهران مقام سوم مشترک را کسب کردند.
عباس قادری خاطر نشان کرد: در رده سنی زیر 12 سال، امیرعلی قوام و آرتین نظری هر دو از تهران اول و دوم شدند و کسری رحمانی از تهران و میلاد شجاعان از خراسان رضوی مقام سوم مشترک را کسب کردند و در رده سنی زیر 14 سال نیز ونداد غیبی از کرمان و آرگین تارینیان از تهران اول و دوم و مقام سوم مشترک به طاها نورالدینی از یزد و حسام سلطانی از اصفهان رسید.
قادری افزود: پیش از این، روز چهارشنبه در رقابت های بخش دختران مسابقات تنیس جام کشور در رده سنی زیر 10 سال، مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی و هانا سلطانی از قزوین اول و دوم شدند و روژاد سبک روح از تهران و شانای بیوک از خراسان رضوی به مقام سوم مشترک دست یافتند.
وی خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر 12 سال دختران جام پارس در سمنان، رومینا زینالی از آذربایجان غربی و ماندگار فرزامی از تهران به ترتیب در مقام های اول و دوم قرار گرفتند و سوم مشترک به سارا اصل رسولی از آذربایجان شرقی و مهرانه ظهوریان از خراسان رضوی تعلق گرفت و در رده سنی زیر 14 سال، رومینا زینالی از آذریاجان غربی قهرمان و پرنیا رکن آبادی از اصفهان نائب قهرمان شدند و مقام سوم مشترک به یاسمین قیومی از مازندران و مینه ماردرو سیانس از تهران رسید.
رئیس هیات تنیس استان سمنان گفت: در طول هفت روز مسابقات تنیس جام 196 بازی در جداول اصلی پسران و 49 بازی در جداول اصلی دختران و در مجموع 245 بازی انجام شد، مسابقات پسران در مجموعه ورزشی تختی و مسابقات دختران در مجموعه ورزشی کارگران سمنان برگزار شد.
در مسابقات تنیس جام پارس 107 تنیس‌باز شامل 83 پسر و 24 دختر کمتر از 10، 12 و 14 سال از استان های تهران، یزد، اصفهان، کرمان ، آذربایجان شرقی و غربی، قم ، ایلام، مازندران، کرمانشاه، بوشهر، خراسان رضوی، گیلان، البرز، لرستان، قزوین و سمنان در این مسابقات شرکت داشتند.
بیش از 250 تنیس باز سازمان یافته در استان سمنان فعالیت دارند.
7344/6103 خبرنگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.