به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، محمدرضا خباز ظهر امروز در دیدار بایگان‌های منتخب نیروهای مسلح استان سمنان به مناسبت سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی اظهار داشت: نیروهای ارتش با ازخودگذشتگی و ایثار برای حفظ خطوط مرزی و امنیت مردم در ایران اسلامی مخلصانه مشغول خدمت به‌نظام و ملت ایران هستند.

وی از اقتدار نیروهای مسلح به‌عنوان یک امنیت پایدار برای ایران یادکرد و گفت: 29 فروردین سالروز ایستادگی و حماسه‌آفرینی نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران برای حفظ عزت، شرف و استقلال کشور است و این روز برای هر ایرانی اصیل گرامی است.

استاندار سمنان تصریح کرد: نیروهای مؤمن و انقلابی ارتش پس از تشکیل این نهاد مقدس همواره برای حفظ رسالت پاک و مقدس خود شهدای زیادی را به این کشور و نظام اهداء کردند و حماسه‌آفرینی آنان از ذهن و زبان هیچ ایرانی از بین نمی‌رود.

وی با اشاره به پیام امام راحل (ه) برای حمایت از ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن درصدد بی‌ارزش کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی ملت ایران است و برای از بین بردن این ارزش‌ها جنگ‌های تن‌به‌تن (جنگ سخت) و جنگ افکار (جنگ نرم) را برنامه‌ریزی کرد که با حضور مؤثر نیروهای ارتشی در جنگ سخت ایران پیروز میدان شد.

خباز بهانه انحلال ارتش را یک نقشه و ترفند منحوس از سوی دشمن دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب عده‌ای درصدد حذف نهاد مقدس ارتش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند چراکه می‌دانستند این نهاد یک بازوی توانمند برای حفظ انقلاب اسلامی ملت ایران است و رهبری مجاهدانه امام راحل (ه) تمامی توطئه‌های آنان را خنثی کرد.

وی با تأکید بر اینکه هر ایرانی موظف است برای حفظ امنیت کشور با نظام همکاری کند خاطرنشان کرد: دشمنان منتظر کوچک‌ترین غفلت از سوی ما هستند تا با نفوذ در آب‌های خلیج‌فارس به توطئه‌ها و برنامه‌های منحوس خود دست یابند.

استاندار سمنان با بیان اینکه دشمنان نظام درصدد از بین بردن اقتدار ایران در منطقه هستند افزود: استکبار جهانی با حمایت از گروه‌های تکفیری و داعش در مناطق مرزی اطراف ایران باهدف ایجاد رعب و وحشت و تزریق تفکرات تفرقه‌آمیز در بین مردم در تلاش است اقتدار کشور را در منطقه نابود کند و در این عرصه ارتش یکی از مهم‌ترین نهادهایی است که می‌تواند با این توطئه سنگین درگیر شود.

به گزارش تسنیم پیش از ظهر امروز نیز رژه یگان‌های منتخبی از تیپ 158 شهید کشاورزیان و 258 شهید پژوهنده لشگر 58 تکاور ذوالفقار و همچنین یگان‌های نمونه نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج استان سمنان در شهرستان شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621450
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.