محمدرضا خباز روز سه شنبه در پیامی به مناسبت بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، با تبریک و گرامیداشت این روز افزود: 29 فروردین یادآور حماسه آفرینی، پایمردی و غیرت دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در کارزار دفاع از استقلال کشور است.
وی ادامه داد: امروز ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و در سایه خودباوری ، خوداتکایی و نوآوری، بزرگترین نیروی مقتدر مسلح در منطقه است که در کنار برقراری صلح و امنیت، مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت ایران و سایر ملت‌های منطقه است.
خباز افزود: نیروهای جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران با غیورمردانی در کارزار دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور ، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص قرار می دهند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان می آورند.
استاندار سمنان گفت: اینجانب فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، امت شهیدپرور ، کارکنان خدوم ارتش به خصوص نیروهای مسلح مستقر در استان سمنان، فرماندهی و کارکنان لشکر 58 ذوالفقار، فرماندهی و کارکنان پایگاه هوایی سمنان و خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران منتسب به این نیروها تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر این عزیزان را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.
لشکر 58 تکاور ذوالفقار مستقر در استان سمنان در دوران شکوهمند دفاع مقدس یک هزار و 812 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
امام راحل(ره) در سال 1358 با صدور پیامی 29 فروردین را به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامیدند، پس از پیام تاریخی امام خمینی(ره)، همه ساله ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران در این روز با برگزاری رژه در شهرهای سراسر کشور، بخشی از توان تسلیحاتی و آمادگی رزمی نیروهای خود را به رخ دشمانان این ملت می کشد.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.