به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، در این دیدار نیز حداقل یک پای آن ووشوکاری از کشور ایران بود؛ سانداکار هندی توانست مدال طلا را از آن خود کند تا نخستین طلای غیر ایرانی ساندا به کشور هند برسد.

در این مسابقه پاتاب سینگ، سانداکار تیم ملی هند در دیداری حساس و نزدیک موفق شد سجاد تقی پور از شهرداری دامغان را شکست داده و به مدال طلای این وزن برسد.

تقی پور نیز در عین شایستگی و با قبول شکست در برابر حریف هندی خود به مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کرد تا همچنان دست تیم شهرداری دامغان از مدال طلای بخش ساندا خالی بماند.

این در حالی است که تیم شهرداری دامغان در بخش ساندا چهار فینالیست دارد.

در این وزن همچنین یوسف خیرخواه از تیم پارس جنوبی و خلیل اسماعیل از تیم ملی ووشوی افغانستان به‌طور مشترک به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافتند.

به گزارش تسنیم ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس در حال حاضر به میزبانی سمنان در حال برگزاری است و تیم‌های ایران و تیم‌های خارجی در این مسابقات در حال رقابت‌اند.

در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس نمایندگان 12 کشور خارجی و ازجمله قزاقستان، عراق، بلاروس، سنگاپور، برونئی، هند، بلغارستان، افغانستان، لبنان، اندونزی، پاکستان و ارمنستان حضور دارند.

تیم‌های پارس جنوبی و هیئت ووشوی سمنان از ایران نیز در این مسابقات حضور دارند و این تیم‌ها در 2 بخش ساندا و تالوی مردان در ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس شرکت کرده‌اند.

این دوره مسابقات امروز به میزبانی سمنان و در سالن غدیر این شهر به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619043
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.