به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد علی رضا فخرآبادی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: یگان هایی نیز از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی در این رژه شرکت می کنند.
ارشد نظامی آجا در استان سمنان به برنامه های هفته ارتش جمهوری اسلامی ایران هم اشاره کرد و گفت: غباروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با امامان جمعه، برگزاری محافل قرآنی، پیاده روی خانوادگی و حضور در نماز جمعه از برنامه های اجرا شده است.
فرمانده لشگر58 تکاور ذوالفقار ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی نیروهای مسلح و به ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات دشمنان خبرداد و گفت: برای این منظور رزمایش های مختلف
برگزار می شود.
وی به شعار سال هم اشاره کرد و گفت: تامین مایحتاج نیروهای مسلح از بازارهای داخلی و نیز مهارت آموزی به سربازان نقش مهمی در تحقق این شعار دارند.
مسئول عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی لشگر58تکاور ذوالفقار هم برنامه های فرهنگی این لشکر را تشریح کرد و گفت: در روزهای اعتکاف گذشته ،160 تن در مسجد لشکر معتکف شدند.
حجت الاسلام هادی غلامی افزود: برگزاری 120ساعت آموزش ضمن خدمت برای هر سرباز با موضوع های اخلاق، قرآن و تفسیر ، برگزاری نشست های قرآنی و زیارت عاشورا به صورت هفتگی از برنامه های فرهنگی لشکر است.
لشکر58 تگاور ذوالفقار در دفاع مقدس یک هزارو812 شهید تقدیم نظام اسلامی کرده است.
6167 انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.