به گزارش ایرنا، در رقابت های نوبت صبح یکشنبه روز دوم ششمین دوره مسابقات بین‌المللی ووشو جام پارس در سالن غدیر سمنان و در فرم گوئن شو بخش تالو مدال طلا به «آکماد هولائفی» از اندونزی رسید که با امتیاز 9،47 بالاتر از دیگر تالوکاران ایستاد.
محمد حسینی از پارس جنوبی با امتیاز 9،35 به مدال نقره رسید و هادی محمدی از شهرداری دامغان مقام سوم و مدال برنز را به خود اختصاص داد.
اجرای ووشوکاران در سبک های گوئن شو، تای جین و چیانگ شو و مدت گوئن در قسمت تالو ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس امروز در سالن غدیر سمنان ادامه دارد.
124 ووشوکار در قالب 14 تیم از 12 کشور خارجی و تیم های پارس جنوبی و هیات ووشوی استان سمنان از ایران اسلامی در ششمین دوره مسابقات بین المللی ووشو جام پارس در روزهای 26 و 27 فروردین 96 حضور دارند.
تالو یکی از بخش‌های ورزش ووشو است که به صورت انفرادی و با اجرای فرم‌های سنتی چینی همراه است که انعطاف بدنی، استقامت، استحکام عضلات و تمرکز در این بخش دارای اهمیت است.
ساندا یا سانشو به معنی مبارزه آزاد تن به تن و زیر مجموعه رشته ووشو است که از سبک‌های ترکیبی کونگ‌فو و کشتی با عناصری از بوکس غربی ایجاد شده است.
7344/6103 خبرنگار: امیر حسین کاشی منش ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.