حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علی مهدی نزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرمسار، با اشاره به در پیشرو بودن دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز کشور و شهرستان‌ها اظهار داشت: کاندیداهای شورای شهر باید قوانین مربوط به وظایف اعضای شورا را مطالعه کنند و به وظایف خود پیش از برگزاری انتخابات آگاه شوند.

وی با بیان اینکه شورا همانند یک مجلس کوچک در ر شهرستان است افزود: مهم‌ترین وظیفه اعضای شورا پیگیری مشکلات مردم در هر شهرستان و ارائه طرح‌هایی در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی برای پیشرفت شهر به شهرداری است و شهردار نیز موظف به اجرای طرح‌های تصویب‌شده در شورا است.

امام‌جمعه گرمسار از کاندیداهای ثبت‌نامی در شورا خدمت خالصانه به مردم را خواستار شد و گفت: کاندیداهای انتخاباتی و اعضای شورایی که در نهایت در انتخابات توسط مردم انتخاب می‌شوند باید از تفرقه‌افکنی و مسائل جناحی و وعده‌های مالی دوری کنند و در انتخابات با عملکرد خود امنیت و آرامش را از مردم سلب نکنند.

وی با اشاره به ثبت‌نام 55 نفر در انتخابات شورای شهر گرمسار اظهار کرد: در این دوره از انتخابات افراد خبره با سوابق کاری مطلوبی ثبت‌نام کردند که عرصه رقابت بین کاندیداها را سخت‌تر خواهد کرد و نقش مردم را در انتخاب فرد یا افراد اصلح نیز سخت‌تر می‌کند.

مهدی نژاد با بیان معیارهای تشخیص فرد اصلح در انتخابات اذعان کرد: مردم شهر نباید بر اساس قوم‌گرایی و وعده‌های کاندیدای موردنظر و بازی‌های سیاسی رأی دهند هر شخص در قبال رأی خود مسئول است و باید با آگاهی و بر اساس معیارهای مطروحه از سوی رهبری شخص اصلح را تشخیص و به آن رأی دهد.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان گرمسار دارای ظرفیت‌های مطلوبی در زمینهٔ علم و صنعت است و نسبت به سایر شهرستان‌های استان به‌عنوان یک شهرستان نیمه‌صنعتی محسوب می‌شود و یکی از مهم‌ترین اهدافی که بر عهده اعضای شورا است ایجاد و استفاده از منابع پایدار شهرستان در طرح‌های مصوبه شورای شهر است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 617922
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.