به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس در نماز جمعه این هفته سمنان افزود : همانگونه که معظم له بیان داشتند حتی کسانی که نظام را هم قبول ندارند باید در انتخابات شرکت کرده و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دهد.
وی با اشاره به گزارش وزیر کشور در خصوص این که حدود 55 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند، خاطرنشان کرد : رهبر با ابراز رضایت از این گزارش وزیر کشور، تاکید دارند که حداقل 50 میلیون نفر باید در انتخابات شرکت کنند و همانطور که مشخص است مشارکت حداکثری برای رهبری مهم تر است.
وی با بیان این که همه ما باید مراقبت کنیم تا انتخابات 2 قطبی نشود، افزود: اگر انتخابات دو قطبی شد ، دیگر دشمن روی ما حساب دیگری باز خواهد کرد و اینجاست که باید چشم و گوش خود را باز کرده و دقت بیشتری داشته باشیم.
عبدوس با اشاره به استقبال گسترده افراد مختلف برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: هیات های اجرایی باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا در بررسی صلاحیت افراد دقت و علاوه بر دریافت استعلامات چهار گانه، به سوابق و وابستگی افراد به جریانات و ارتباطات آنان توجه کنند و مد نظر قرار دهند.
وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح، گفت: باید همه تلاش خود را به کار گیریم تا به افق اصلی مد نظر رهبری برسیم.
وی ادامه داد : دشمنان و عناصر منفعل داخلی به دنبال این هستند که در مردم این گونه القا کنند که این بخش از مردم طرفدار رهبری و بخشی دیگر مخالف رهبری هستند و این حرکت بسیار خطرناک است.
وی گفت : همانطور که رهبری فرمودند امروز جبهه بزرگی از دشمنان خبیث در مقابل نظام قرار دارند و هدف آنان نابودی نظام جمهوری اسلامی است.
وی در بخش دیگری یادآور شد : خوشبختانه به برکت جمهوری اسلامی ایران، آیین اعتکاف هر سال نسبت به سال های گذشته در حال گسترش است و عمده شرکت کنندگان در این آیین جوانان و نوجوانان هستند.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.