سید علی میرقاسم پور روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: متقاضیان می توانند با همراه اصل فیش ودیعه گذاری، اصل شناسنامه و کارت ملی به شعب بانک ملی مراجعه و ما به التفاوت را تا سقف 10 میلیون تومان به حساب سازمان حج و زیارت واریز و رسید آن را دریافت کنند.
وی تعداد ثبت نام شدگان از این استان را تا 31/4/85 هزار و 930 نفر اعلام کرد و گفت : پیش بینی می شود برخی افراد به دلیل حاضر نشدن برای ثبت نام، هزار و 200 نفر در قالب هشت کاروان در سال 96 به حج اعزام شوند.
میرقاسم پور خاطرنشان کرد : با شروع ثبت نام در کاروان های حج و زیارت در استان سمنان ، اولویت با آن دسته از افرادی است که در این مرحله اقدام به واریز هزینه اولیه کرده باشند.
وی تصریح کرد : به دلیل آغاز ثبت نام امکان نقل و انتقال فیش حج تمتع فقط برای بستگان درجه یک ممکن و انتقال آن برای سایر افراد امکان پذیر نیست.
سرپرست حج وزیارت استان سمنان با بیان این که هنوز اسامی مدیران و مشخصات کاروان‌ها، همچنین هزینه قطعی کاروان های حج پس از اجاره کامل منازل در مکه مکرمه و مدینه منوره و هزینه های مرتبط با حمل و نقل و تدارکات قطعی نشده است ، گفت : این موارد از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.hajnews.ir و دیگر رسانه‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.
21 دفتر حج و زیارت در استان بیش از 700 هزار نفری سمنان فعالیت دارد.
7344/6026/
خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.