به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مهندس سید محمد موسوی زاده ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران فرهنگی شرکت اظهار داشت: همراه نمودن نظم و تقوی در امور، موجب توسعه فعالیتهای فرهنگی می شود.
وی تصریح کرد:در راستای تبلور رهنمودهای مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال در حوزه ماموریت شرکت و به ویژه در خصوص مسائل فرهنگی، می بایست مولفه ها و شاخص هائی که در راستای اقتصاد مقاومتی هستند را شناسائی، کنترل و اندازه گیری کرده و ارتقای آنها را به صورت مستمر در برنامه های کاری قرار داد.
وی با اشاره به اینکه تلاش در حوزه های فرهنگی یک توفیق است افزود: نمود توسعه و تعمیق برنامه های اثر گذار فرهنگی، در ارائه خدمات شایسته تر و مناسب تر به مردم نمایان می شود.
یادآور می شود: در این نشست برنامه ریزی لازم پیرامون فعالیت های فرهنگی سال 96 در زمینه ترویج فرهنگ نورانی قرآن، سیره اهل بیت (ع) و برگزاری مناسبت ها، توسعه فرهنگ نماز، اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری، گسترش فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، تعمیق فرهنگ حجاب و عفاف،سبک زندگی اسلامی، تقویت توانمند یهای فرهنگی و دینی فرزندان همکار، صیانت از حقوق شهروندی و مصرف بهینه برق بحث و تبادل نظر به عمل آمده و تصمیم گیری شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610657
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.