به گزارش خبرگزاری خبرانلاین بهروز اسودی در حاشیه این بازدید گفت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی استاندار و جمعی از اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت خودروسازی فردا در شهرستان سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این واحد قرار گرفت.
وی افزود: شرکت خودرو سازی فردا با سرمایه گذای بالغ بر 1125 میلیارد ریال در زیربنایی به مساحت حدود 28600 متر مربع در شهرک صنعتی سمنان واقع می باشد که ظرفیت تولید سالانه 100هزار دستگاه خودرو سواری کلاس B را دارد.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این شرکت اولین تولید کننده خودرو سواری در سطح استان می باشد ، تصریح کرد: این واحد تولیدی زمینه اشتغال حدود 150 نفر را تا کنون در سمنان فراهم نموده است.
این واحد تولیدی در حال حاضر قادر به تولید روزانه 12 دستگاه خودرو سواری سمند می باشد که در آینده به تعداد 30 دستگاه افزایش خواهد یافت.
در ادامه این بازدید ها دکتر خباز استاندار محترم و رئیس کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به همراه اعضای کارگروه در نشستی به بررسی مسایل و مشکلات این واحدها پرداخته و تصمیماتی اتخاذ گردید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610643
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.