بهروز اسودی در حاشیه بازدید رئیس‌جمهور از شرکت خودروسازی فردا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در سمنان اظهار داشت: امروز و با حضور رئیس‌جمهور چهار پروژه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افتتاح شد.

وی به میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ‌بر 5 میلیارد ریال صرف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه در این سفر معاون امور صنایع وزارت صنعت نیز رئیس‌جمهور را همراهی می‌کنند افزود: طرح شرکت صنایع اتومبیل‌سازی در سمنان با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت افتتاح شد.

اسودی افزود: در این طرح 100 هزار دستگاه اتومبیل کلاس B تولید می‌شود.

وی به میزان اشتغال ایجادشده با افتتاح این طرح اشاره کرد و افزود: این طرح برای 175 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: یک میلیارد و 125 میلیون ریال در این طرح از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است.

اسودی همچنین اذعان کرد: عملیات اجرایی طرح توسعه صنایع اتومبیل‌سازی فردا (سالن و بدنه) دومین طرحی است که در بخش صنعت، معدن و تجارت سمنان با حضور معاون امور صنایع وزیر صنعت آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه سه میلیارد و 630 میلیون ریال در این طرح از سوی بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده خاطرنشان کرد: طرح توسعه صنایع اتومبیل از سوی صنایع خودروسازی فردا انجام می‌شود که سالن بدنه 10 خودرو و سالن رنگ با ظرفیت هم‌زمان 20 خودرو با مساحتی بالغ‌بر 45 هزار مترمربع شامل سالن‌های اصلی و فرعی را شمال می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606361
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.