سرهنگ حسن خسروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: در ایام نوروز 21 هزار و 971 مورد تخلف رانندگی در جاده‌های استان سمنان از سوی مأموران پلیس و 40 دوربین کنترل سرعت ثبت‌شده است.

وی گفت: هم‌زمان با اتمام تعطیلات نوروزی و بازگشت مسافران از سفر میزان ترافیک و تردد خودروها در جاده‌های استان سمنان کاهش یافت.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با اشاره به حوادث رانندگی روز چهاردهم در محورهای استان سمنان گفت: روز گذشته 27 سانحه رانندگی در محورهای استان رخ داد.

سرهنگ خسروجردی گفت: از مجموع این حوادث 13 حادثه به جراحت 21 نفر از سرنشینان خودرو و 14 حادثه فقط به خسارت مالی منجر شد.

وی با بیان اینکه تصادفات روز گذشته هیچ تلفات جانی نداشت افزود: تلفات جانی در جاده‌های استان سمنان نسبت به سال گذشته 13 درصد از و تصادفات جاده‌ای نیز 25 درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس‌راه استان سمنان اذعان داشت: در ایام نوروز 21 هزار و 971 مورد تخلف رانندگی در جاده‌های استان سمنان از سوی مأموران پلیس و 40 دوربین کنترل سرعت ثبت‌شده است.

سرهنگ خسروجردی استفاده از تلفن همراه به هنگام رانندگی، سرعت غیرمجاز و نبستن کمربند ایمنی را از بیشترین تخلفات ثبت‌شده در این ایام عنوان کرد و گفت: وضعیت ترافیک در جاده‌های استان سمنان بهبودیافته و به شرایط اولیه بازگشته است.

وی با اشاره به کاهش هشت‌درصدی تصادفاتی که منجر به تلفات جانی می‌شود خاطرنشان کرد: در ایام نوروز بیش از 90 نفر از مسافران در سوانح جاده‌ای استان سمنان دچار جراحت شدند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 605415
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.