محمدرضا خباز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در 12 فروردین1358 مردم ایران با حضور پرشور خود در پای صندوق رای و با انتخابی ارزشمند خون لاله های در خاک خفته خود را به ثمر رساندند.
وی با بیان این که، 12فروردین روز تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی است ، افزود: باید از این ودیعه الهی همواره به نیکی یاد شود.
خباز خاطر نشان کرد: مردم ایران در این روز ماندگار نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و با وحدتی وصف ناشدنی اقتدار خود را در عرصه های ملی وبین المللی نشان دادند.
استاندار سمنان با بیان اینکه، واگذاری انتخاب نوع حکومت به مردم نشان دهنده تیز هوشی امام خمینی (ره) بود گفت: برگزاری انتخابات همه پرسی در آن موقعیت زمانی یکی از تدبیرهای بسیار ارزشمند امام خمینی (ره) بود.
وی گفت: نظام جمهوری اسلامی رجوع به آرای مردم را همواره در سرلوحه امورخود قرار داده است و ازاین نظر یکی از مردمی ترین حکومت های جهان است.
وی گفت: همه مسوولان نظام جمهوری اسلامی با رای مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می شوند.
خباز افزود: دشمنان همواره درصدد تخریب و براندازی حکومت برآمده از همه پرسی 12 فروردین هستند، بنابراین باید با وحدت مردم ومسوولان وتلاش روز افزون برای شکوفایی ایران اسلامی و دستیابی به آرمان شهدا، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی کوشش شود.
استاندار سمنان ادامه داد: آبادانی و توسعه کشور فقط با دستان پرتلاش و نیرومند مردم ایران انجام شدنی است زیرا هیچ کشور بیگانه ای برای افزایش شور و نشاط اجتماعی، رونق کسب وکار و ایجاد اشتغال برای مردم ایران گام برنخواهد داشت.
روز 12 فروردین 1358 ملت ایران با رای 98.2درصدی ساختار سیاسی ایران را تغییر داده و با سرنگونی رژیم 2هزارو500 ساله شاهنشاهی ، نظام جکومتی جمهوری اسلامی را برگزیدند.
7339/6103خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشاردهنده: محسن شاکری
(برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.