غلامرضا کاتب روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: حضور پرشور و باشکوه مردم در انتخابات پایه های انقلاب اسلامی را مستحکم تر می کند و در انتخابات اردیبهشت ماه امسال بار دیگر مردم با حضوری پرشور با منویات رهبر انقلات تجدید بیعت خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: رهبری در سخنرانی حکیمانه اول فروردین ماه در مشهد مقدس بر حضور باشکوه مردم در انتخابات تاکید کردند و مسوولان نظام باید برای تحقق این بیانات بیشتر تلاش کنند.
کاتب تصریح کرد: مردم در 11 دوره انتخابات ریاست جمهوری با درصد مشارکت قابل توجه وفاداری خود را به آرمان های انقلاب اسلامی ثابت کردند و به یقین در انتخابات پیش‌ رو نیز این روند ادامه خواهد داشت.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پایه های ولایت فقیه را مستحکم تر می کند، گفت: انتخابات و مشارکت پرشور مردم در این عرصه نشاط و شادابی در جامعه را دوچندان می کند.
کاتب تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی از آزاد ترین کشورهای جهان است و تعداد انتخابات برگزار شده در انقلاب اسلامی مثال زدنی است.
وی با بیان اینکه مشروعیت و مقبولیت انقلاب اسلامی بر پایه رای مردم استوار است و انتخابات محبوبیت این نظام ارزشی را در بین آحاد جامعه نشان می دهد، گفت: انتخابات میراثی گرانبها از رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است که باید آحاد جامعه از آن حفاظت کنند.
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: مشارکت مردم در انتخابات توطئه های دشمنان نظام را خنثی می کند و بار دیگر با حضور پرشور آحاد جامعه در این عرصه شاهد عقب‌گرد استکبار جهانی خواهیم بود.
دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت 96 برگزار می شود‌.
استان سمنان دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست و در 29 اردیبهشت 96 در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل به شوراهای اسلامی شهری و روستایی استان سمنان راه می یابند.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ .کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.