سبحان رجب پور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: بالاترین مصرف سوخت بنزین در تعطیلات نوروزی مربوط به روز 29 اسفند 95 با یک میلیون 900 هزار لیتر بوده است.
وی با اشاره به افزایش چهار درصدی مصرف بنزین در تعطیلات نوروزی 96 نسبت به سال گذشته، خاطرنشان کرد: تمام نازل های موجود در جایگاه های استان سمنان فعال است و هیچ مشکلی در روند سوخت رسانی با توجه به فرا رسیدن موج دوم سفرهای نوروزی در این استان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در ابتدای سفرهای نوروزی 2 میلیون و 700 هزار کیلوگرم گاز سی. ان. جی در استان سمنان مصرف شد، ادامه داد: با توجه به استفاده از نفت گاز برای کشاورزی و دیگر مصارف، آمار میزان مصرف نفت گاز نیازمند بررسی های بیشتر در ایام بعد از نوروز است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی استان سمنان به هشت تیم بازرسی و نظارت برای جایگاه های سوخت در 2 مرحله اشاره کرد و گفت: نمونه گیری و آزمایش های کمی میزان سوخت در تمام جایگاه های سوخت گیری این استان انجام شده و تا پایان سفرهای نوروزی هموطنان ادامه دارد.
شهروندان شکایات و سوالات خود را از طریق تماس با سامانه مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به شماره 09627 اعلام کنند تا ظرف مدت 72 ساعت به آنها رسیدگی شود.
59 جایگاه سوخت بنزین و نفت‌گاز و 39 جایگاه گاز سی. ان. جی در استان سمنان به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمات سوختی به هم استانی ها، مسافران و زائرین حرم رضوی (ع) است.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.