حسن ارگی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : باید مسیر تردد اصلی به سوی دریای مازندران از شهرستان گردشگری مهدیشهر باشد چراکه فقطا 2 ساعت بیشتر با این دریا فاصله ندارد.
وی اظهارد اشت : با توجه به ظرفیت‌های موجود باید برای افزایش حضور گردشگران در مهدیشهر تلاش کرد و این امر موجب رونق اقتصادی و معرفی هر چه بیشتر فرهنگ و تاریخ این شهرستان به مردم سایر نقاط کشور می شود.
ارگی شهرستان مهدیشهر را مقصد خوبی گردشگران و مسافران دانست و خاطرنشان کرد : حجم گردشگران عبوری در این شهرستان کم است و برای افزایش اشتغال باید به نقش گردشگری توجه ویژه ای شود.
فرماندارمهدیشهر اضافه کرد : در کنارمعرفی ظرفیت‌های گردشگری باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم چراکه برنامه‌های تبلیغی بدون توجه به امکانات اثر معکوس دارد.
ارگی ادامه داد : اخلاق مداری و ارایه خدمات شایسته حق مسافران نوروزی است و هر مسافری که وارد شهرستان مهدی‌شهر می‌شود باید از فرهنگ اصیل این دیار رضایت داشته باشد.
وی بزرگترین باغ گردوی جهان با وسعت 700 هکتار و جاذبه های طبیعی روستای ملاده و شهمیرزاد با زیرساخت گردشگری منحصر به فرد را از جمله جلوه های جذب گردشگر در این شهرستان برشمرد.
فرماندار مهدیشهر افزود : باید زمینه اقتصاد غیرنفتی را با توجه به زیرساخت گردشگری فراهم کرد و در سه سال گذشته به این امر در استان سمنان توجه قابل توجهی شده است.
شهرستان مهدیشهر از سمت جنوب به شهرستان سمنان، از شمال به شهرستان ساری ، از سمت غرب به شهرستان فیروزکوه و از شرق به شهرستان دامغان محدود شده است.
شهرستان مهدیشهر بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6103
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.