مجتبی رضوانی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مسابقات فوتبال منطقه یک کشور از شنبه چهاردهم تا پنجشنبه بیستم اسفند 95 به میزبانی سمنان در ورزشگاه 15 هزار نفری ولایت برگزار می شود و اکنون تیم های پیام کمال شهر کرج با پنج امتیاز و هف سمنان به ترتیب در مقام های سوم و چهارم این سری از مسابقات قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه در مجموع 6 تیم شامل تیم‌های هف سمنان، پیکان تهران، پیام کمال شهر کرج، ستاره شهر قزوین، ارزش ورامین و پارسیان کرج در مسابقات فوتبال امید منطقه یک کشور حضور دارند، بیان داشت: این مسابقات پنج روزه است و روازنه سه تیم به مصاف هم می روند.
وی با اشاره به اینکه در قالب مسابقات روز شنبه تیم های پیام کمال شهر کرج و پارسیان کرج بدون گل مساوی کردند، خاطرنشان کرد: پیکان تهران 11 بر صفر در مصاف ستاره شهر قزوین پیروز میدان شد و در سومین بازی هف سمنان سه بر صفر تیم ستاره شهر قزوین را شکست داد.
وی بیان داست: در روز دوم مسابقات پیکان تهران هفت بر صفر تیم ارزش ورامین را شکست داد و پارسیان کرج 2 بر صفر بر ستاره شهر قزوین برتری یافت و در سومین مسابقه، بازی هف سمنان با پیام کمال شهر کرج صفر بر صفر مساوی شد.
وی با بیان این که روز دوشنبه شانزدهم اسفند 95 تیم ها به استراحت پرداختند، یاد آور شد: روز سه شنبه هفدهم اسفند تیم پیام کمال شهر کرج چهار بر یک ستاره شهر قزوین را مغلوب کرد و در دومین دیدار، پارسیان کرج سه بر صفر تیم ارزش ورامین را شکست داد و در سومین دیدار پیکان تهران سه بر صفر هف سمنان را از پیش رو برداشت.
دبیر هیت فوتبال استان سمنان گفت: امروز بازی های تیم های پارسیان کرج- پیکان تهران، پیام کمال شهر کرج- ارزش ورامین و هف سمنان- ستاره شهر قزوین برگزار می شود و روزپنجشنبه بیستم اسفند 95 ارزش ورامین- ستاره شهر قزوین، پیکان تهران- کمال شهر کرج و هف سمنان- پارسیان کرج به مصاف هم می روند.
مسابقات فوتبال امید کشور همزمان در 6 منطقه کشور برگزار می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله بعد صعود می کند.
7344/6103 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.