به گزارش ایرنا، این واحدها از بین 34 واحد تولیدی، خدماتی و خدمات پس از فروش متقاضی حضور در این فرآیند، و بر اساس چهار شاخص کلی قیمت،کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری و پس از ارزیابی انتخاب شدند.
واحدهای تولیدی منتخب در زمینه تولید مواد شیمیایی، ظروف یکبار مصرف، دستمال کاغذی ، لوله و اتصالات، مصالح ساختمانی، مواد بهداشتی، لوازم آشپزخانه و قطعات خودرو و واحدهای خدماتی نیز در زمینه فروش و خدمات پس از فروش خودرو ، دفاتر پیشخوان دولت و مهدهای کودک فعالیت می کنند .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان، حمایت از حقوق مصرف کننده و تولید کننده را لازم و ملزوم یکدیگر دانست و بر افزایش کیفیت تولیدات داخلی برمحور ارتقا رضایت و تامین نیاز مصرف کننده تاکیدکرد و افزود: باید تولید کنندگان کالاهای خود را با توجه به ذائقه مصرف کنندگان و کیفیت مطلوب و قیمت مناسب تولید کنند.
محمد همتیان با تاکید بر ارتقا استمرار و اطمینان متقابل بین تولیدکننده و مصرف کننده، اظهار کرد: باید جایگاه مصرف کننده و تولید کننده در بازار و همچنین کیفیت و استاندارد تولید و توزیع ارتقا یابد.
وی گفت: در سفر هفته آینده وزیر اقتصاد و دارایی به استان، مطالبات واحدهای تولیدی در دستور کار قرار خواهد گرفت و در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در این خصوص پیگیری می شود.
همتیان با اشاره به ارائه 270 خدمت در دفاتر پیشخوان دولت استان سمنان به مردم در زمان حاضر، اظهار کرد: سعی بر این است تا خدمات بیشتری از دستگاه ها دریافت و در این دفاتر به مردم ارائه شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان نیز، رقابت سالم در اقتصاد را برآیند حقوق مصرف کنندگان دانست و گفت: تا زمانی که نتوانیم رقابت سالم در فضای کسب و کار داشته باشیم، استمرار مولفه های قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش مشکل خواهد بود.
علی اصغر جمعه ای ارائه خدمات و مشوق های لازم به واحدهای برتر را خواستار شد و افزود: باید ضوابط و دستور العملی نهادینه شود که منتخبان مشمول مشوق هایی همچون معافیت، تامین اجتماعی و امور مالیاتی شوند.
وی ترویج فرهنک کسب و کار و رعایت اخلاق را دارای اهمیت دانست و گفت : رعایت کردن اصول اخلاقی و توسعه کسب و کار از اولویت هاست که در جامعه کمرنگ شده است.
به گزارش ایرنا، در این همایش محمود نوابی معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، محمد همتیان معاون استانداری، بهروز اسودی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان و جمعی از مدیران اقتصادی و واحد های تولیدی و صنعتی استان حضور داشتند و به 10 واحد صنعتی، 2 واحد فروش و خدمات پس از فروش خودرو، پنج مهد کودک و سه دفتر پیشخوان دولت، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان اعطا شد.
حدود هزار و 800 واحد دارای پروانه بهره برداری صنعتی و معدنی در استان سمنان وجود داد.
7470/6026/
خبرنگار: علیرضا عربی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.