به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز یکشنبه در نشست با کارمندان کمیته امداد شهرستان های سمنان و سرخه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در سالن غدیر افزود: کارمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) به ضعیف ترین قشر جامعه برای محرومیت زدایی خدمت رسانی می کنند که این فعالیت جای تقدیر دارد.
وی اظهار داشت : کار ماندگار خدمت رسانی به جامعه و با خلوص نیت است که کارمندان این نهاد به خوبی این عمل را انجام می دهند و به جامعه هدف خود بدون هیچ چشم داشتی خدمت می کنند.
استاندار سمنان با اشاره به سالروز تاسیس این نهاد، خاطرنشان کرد : این نهاد با خلوص نیت و با معنویت بسیار بالا توسط امام خمینی (ره) برای کمک به قشر نیازمند و محرومیت زدایی تاسیس شده بود و زینت بخش نام امام است.
وی تصریح کرد : انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی و فرهنگی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اولین نهادهای تشکیل شده، کمیته امداد امام خمینی (ره) بود که آثار و برکات فراوانی را تا کنون بر جای گذاشته است.
وی تاکید کرد : کارمندان این نهاد باید بدانند به افرادی خدمت می کنند که نه زبان تشکر و انتقاد ندارند و این فعالیت بدون چشم داشت خلوص کار را در کارمندان بالا می برد.
وی گفت : افرادی که به مردم خدمت می کنند هم در دنیا و هم در آخرت پاداش دریافت می کنند و اولین ثمره خدمت رسانی به محرومان داشتن فرزندان سالم و صالح است.
خباز یادآور شد : خدمت رسانی به محرومان در نزد خداوند دارای ارزش بسیار بالایی است و این افراد از نظر معنوی جایگاه بسیار بالایی دارند.
استاندار سمنان خاطرنشان کرد : هر شغلی در نظام جمهوری اسلامی ایران محترم است اما فعالیت در کمیته امداد امام خمینی (ره) دارای تقدس بالاتری است .
چهاردهم تا بیستم اسفند هفته احسان و نیکوکاری نام گذاری شده است.
به گزارش ایرناف 13 هزار و 980 خانوار با جمعیت 31 هزار و 38 نفر مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان و هشت هزار و 719 خانوار مستمری بگیر این اداره کل هستند.
7341/6026
خبرنگار: خدیجه سلطانی پور ** انتشاردهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.