مهدی جمال روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هشت فیلم با عنوان‌های مسابقه ایران از یک تا 6 و مسابقه ارزش‌های اسلامی و دینی یک و 2 از پانزدهم تا هجدهم اسفند 95، صبح‌ها ویژه مدارس به صورت رایگان و عصرها به صورت بلیت نیم‌بها و در 2 نوبت ساعت های 16 و 18 ویژه دانشجویان و خانواده‌ها و روز پنجشنبه 19 اسفند نیز برای نمایش عمومی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه محل نمایش فیلم ها ابتدای بلوار نهضت، سالن آمفی‌تئاتر اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان است، افز.د: شهروندان برای تهیه بلیت به مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری واقع در میدان امام(ره)، مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو واقع در ابتدای بلوار نهضت، مجتمع فرهنگی‌هنری سمنان واقع در شهرک مدیران میدان پدران آسمانی، مراجعه کنند.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: هدف از برگزاری این جشنواره فراهم‌سازی بستری شایسته برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها با گردآوری و عرضه هدفمند آثار، کشف توانمندی‌ها و تشویق نوآمدگان عرصه پویانمایی به ابتکار و نوآفرینی، گسترش توانایی‌ها با طرح تکنیک‌ها و نگرش‌های تازه برای دستیابی به کیفیتی افزون‌تر است.
جمال افزود: سینمای تخصصی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری سمنان، آبان‌ 95 در قالب کانون نمایش، فعالیت خود را آغاز کرد و در تلاشیم تا با هدف حمایت از تولید و اکران فیلم‌های مناسب این گروه‌های سنی، سالن‌های دیگر مراکز فرهنگی‌هنری استان را تجهیز و راه‌اندازی کنیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با بیان اینکه 22 مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در سراسر استان سمنان وجود دارد، گفت: 16 مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، سه کتابخانه سیار روستایی حوزه شاهرود و بسطام، دامغان و گرمسار، یک کتابخانه سیار شهری در حوزه سمنان، 2 کتابخانه پستی در حوزه سمنان و شاهرود فعالند.
بیش از 36 هزار کودک و نونهال استان سمنان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان عضویت دارند و بیش از 255 هزار جلد کتاب در کتابخانه های این کانون و مراکز وجود دارد.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.