به گزارش ایرنا، مهدی زندیه وکیلی روز دوشنبه در نشست ستاد سفرهای نوروزی استان سمنان در سالن مدیریت بحران افزود: خدمات رسانی به مردم اختصاص به زمان خاصی ندارد و در هر زمان به ویژه در این ایام دستگاه های اجرایی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
وی اظهارداشت : در ایام نوروز باید برنامه های شاد و سرگرم کننده افزایش یابد و بعد از اتفاق تلخی که در چند ماه گذشته در کشور شاهد بودیم، زمینه نوروزی شادی آفرین را برای مسافران به ارمغان آورد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان این که نظافت سرویس های بهداشتی و اقامتگاه های موقت باید تا قبل آغاز سفرهای نوروزی در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد، گفت: باید معیار متفاوت بودن، شادی آفرینی و خاص بودن را در همه برنامه های نوروزی در نظر گرفت و برای افزایش رونق گردشگری نیز سلایق مردم را شناسایی کرد.
زندیه وکیلی ادامه داد : شهرداری های استان هم تا آغاز مسافرت های نوروزی در آراستگی شهر ها تلاش کنند و نظارت در نظافت سرویس های بهداشتی ها و نمازخانه های درون شهری را در دستورکارشان قرار دهند.
زندیه وکیلی خاطرنشان کرد : در شهرستان های استان باید محلی برای اجتماع و برگزاری آیین های بومی و محلی در نظر گرفته شود تابا ایجاد این برنامه ها شور و نشاط اجتماعی را افزایش داد.
وی با تاکید بر این که دستگاه های اجرایی تا 25 اسفند فرصت دارند اسامی افراد کشیک در این ایام را به استانداری اعلا کنند ، گفت : مدیران دستگاه های اجرایی که قصد سفر در تعطیلات نوروزی را دارند باید جانشین خود را تعیین و شماره تماس و آدرس منزل خود را به استانداری سمنان ارسال کنند.
در سال 95 میزان اقامت مسافران نوروزی در استان سمنان نسبت به مدت مشابه سال 94، 19 درصد افزایش یافت.
سالانه بیش از 20 میلیون مسافر و گردشگر از محورهای ارتباطی استان سمنان تردد می کنند.
7339/6026/
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد **انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان ماجعه فرمایید
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.