به گزارش ایرنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قالب برنامه های سفر به استان سمنان، امروز پایگاه مراقبت سلامت امید شهرستان گرمسار را با زیر بنای 250 متر مربع شامل بخش های مراقبت از سلامت مردان و زنان و بخش مامایی، با هدف ارایه خدمات بهداشتی و همچنین کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی (ره) شهرستان گرمسار را با زیر بنای 750 متر مربع و شامل بخش هایی برای متخصصان قلب و عروق، کودکان، زنان، جراحی عمومی، چشم، گوش و حلق و بینی و سایر تخصص ها افتتاح کرد که مجموع اعتبار این 2 طرح 40 میلیارد ریال بوده است.
با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت تدبیر و امید ، دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان با زیر بنای 2 هزار و 800 متر مربع و اعتبار 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
در سفر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان 18 طرح با هزینه‌کرد 345 میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان در استان سمنان افتتاح و آئین اجرایی 72 طرح دیگر در حوزه بهداشت و درمان استان آغاز می شود که بر اساس برنامه‌ریزی، تا دهه فجر 96 به بهره برداری خواهد رسید.
افتتاح خوابگاه‌های دانشجویی پردیس سرخه و بازدید از دانشکده پیراپزشکی در شهرستان سرخه، افتتاح کلینک ویژه مهدیشهر و بازدید از بیمارستان در حال ساخت مهدیشهر، افتتاح یکی از پایگاه های مراقبت سلامت مسکن مهر شهرستان سمنان و حضور در اختتامیه اولین همایش ملی سلامت دهان و دندان با محوریت کودک و مادر از برنامه های سفر وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید به شهرستان‌های مختلف استان سمنان است.
در آئین افتتاح این طرح ها، محمدرضا خباز استاندار سمنان، داریوش طاهری فرماندار گرمسار، سعید افشارنادری فرماندار آرادان؛ مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستانها حضور داشتند.
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 6 بیمارستان را در شهرستان های سمنان، دامغان، مهدیشهر، گرمسار، سرخه و آرادان و جمعیتی بیش از 500 نفر از استان سمنان را زیرپوشش دارد.
سمنان از استان موفق در اجرای طرح تحول سلامت است و رضایتمندی مردم این استان از اجرای این طرح 86 درصد عنوان شده است.
7470/6103 خبرنگار: علیرضا عربی ** انتشاردهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.